You are currently viewing Kunjungan Kerja FEB UNAS ke FBESD Universit Malaysia Terengganu, 15 – 18 Januari 2023

Kunjungan Kerja FEB UNAS ke FBESD Universit Malaysia Terengganu, 15 – 18 Januari 2023

Pada 17 Januari 2023 Fakulti Pengurusan Ekonomi dan Pembangunan Sosial (FPEPS), Universiti Malaysia Terengganu telah menerima kunjungan hormat dari Delegasi Fakultas Ekonomi dan Bisnis, Universitas Nasional, Jakarta Indonesia Lawatan tersebut berlansung di Bilik Mesyuarat Ibnu Sina, FPEPS.
Turut hadir dalam kunjungan hormat tersebut adalah Prof Madya Dr. Kumba Digdowiseiso Dekan, FEB UNAS bersama tujuh (7) orang kakitangan dari FEB UNAS, manakala dari UMT pula dihadiri oleh Profesor Madya Dr. Azwadi Bin Ali,

Timbalan Dekan (Akademik & Hal Ehwal Pelajar), Dr. Isma Rosila Binti Ismail, Timbalan Pengarah Pusat Antarbangsa dan beberapa pensyarah lain dari UMT.
Tujuan lawatan tersebut adalah untuk menjalin kolaborasi bersama antara FEB, UNAS dan UMT dalam bidang pengajaran, pertukaran pensyarah, mobiliti dan penyelidikan. Perbincangan juga membincangkan kolaborasi berterusan antara FEB, UNAS dan UMT pada masa akan datang.

UMT mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak Fakultas Ekonomi dan Bisnis, Universitas Nasional, Jakarta Indonesia di atas kunjungan hormat tersebut dan diharapkan hubungan di antara UMT dan Fakultas Ekonomi dan Bisnis, Universitas Nasional, Jakarta Indonesia berkekalan. Kunjungan hormat diakhiri dengan jamuan makan, sesi fotografi dan penukaran cenderahati.

Sumber: https://fbesd.umt.edu.my/events/lawatan-delegasi-fakultas-ekonomi-dan-bisnis-universitas-nasional-jakarta-indonesia-feb-unas-15-18-january-2023/

Leave a Reply